niedziela, 15 lutego 2015

Powrót?

Hejka,
mam dla Was radosną nowinkę! Zagubione powoli wracają do żywych! Wróciła do nas stara załogantka - Kaja Malfoy! Strasznie się z tego cieszę, ponadto trzy dziewczyny zadeklarowały chęć publikacji na ZO!
Mam nadzieję, że już wkrótce pojawi się jakieś opowiadanie, kto wie? może ja wrócę do pisania opowiadań?
Jeśli jesteś chętny publikować tutaj swoje opowiadania, pisz śmiało na moje GG - w zakładce kontakt, skype - alice.finite.parker, tudzież maila - finite.blog@gmail.com. Polecam szczególnie tę ostatnią formę kontaktu, ponieważ najprawdopodobniej jest najskuteczniejsza, gdyż moje GG zostało trochę zapomniane, a Skype nie zawsze działa. Niemniej - wystarczy mi, że napiszecie, że chcielibyście publikować wtedy się dogadamy :D Mile by było, gdybyście podesłali link do swoich tekstów, albo napisali coś specjalnie dla mnie. Język, forma, bez różnicy, jeśli chcecie pisać wiersze - piszcie. Felietony - piszcie. Z językiem to może być trochę problemów - znam angielski, polski, niemiecki, mogę nie zrozumieć suahili :D
Cóż! Mam nadzieję, że znajdą się chętni!
Znowu pełna entuzjazmu:
inFinite!
Ps
Zapraszam Was na mojego bloga z recenzjami i refleksjami na temat różnych tworów kultury!  kultura-okiem-nastolatki. Dopiero zaczynam, jednak mam nadzieję, że zostanę z tym blogiem na dłużej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Została włączona moderacja komentarzy, przepraszamy za utrudnienia! Dziękujemy za komentarze! Każdy komentarz się dla nas liczy!