środa, 18 września 2013

Notka informacyjna: Finite bierze urlop

Witajcie,
jak można wywnioskować z tytułu, biorę urlop. Jestem z tego względu bardzo szczęśliwa... Na razie jest on na czas nieokreślony, przy czym przynajmniej na tydzień. I w tym miejscu chcę lojalnie uprzedzić... Do końca tygodnia (czyli przez okres od 18 do 23) jakiekolwiek pretensje w komentarzach "A Finite obiecała to i to...." będą przeze mnie ignorowane, wspominanie w komentarzach "A kiedy Finite wróci...?" i innych, podobnych pytań jest całkowicie nie na miejscu. Pisanie do mnie na GG jakichkolwiek wiadomości z słowem "Zagubione", "Zagubione Opowiadania", "Opowiadania" (dotyczy to również wszelkich spraw, informacji, wiadomości o Zagubionych, bez wymieniania bezpośrednio przyczyny i wszelkiego innego, co Max wymyśli) może spowodować, że się wścieknę i zablokuję osobę. To samo tyczy się pytań "Dlaczego bierzesz urlop?" - tu odpowiedź jest prosta. Mam ochotę przez chwilę nie żyć Zagubionymi, skupić się na własnym życiu.
Odnośnie moich obowiązków. Wszystkie przejmuje Blackie. Czyli to do niej wysyłacie termin i pytanie odnośnie opublikowania notki, ona także udziela wszelkich informacji na temat Zagubionych i kontaktuje się z załogą. Ale jest jedno ale. Informacje o tym przyjmuje ona TYLKO i wyłącznie na MAILA. Tak więc jeśli ktoś z szanowne załogi zapragnie opublikować notkę, musi wpierw napisać na gmaila do Blackie, odczekać aż ona odpowie i w zależności od treści wiadomości opublikować bądź nie notkę. W związku z tym radzę wysyłać wiadomości z dwudniowym wyprzedzeniem.
Dalej. Teraz porzucimy temat poprzedni i skupimy się na roli administratorek. Jest to ważna kwestia. Otóż administratorki są dwie i każda ma inne zadanie. Dzielimy je na: Administratorkę (jak wymyślę jakieś fajne słowo to je tu wpiszę...)(zwaną dalej A) i Administratorkę Techniczną (zwaną dalej B). Dla wariantu A) Finite, dla wariantu B) Blackie Line. Proste? Mam nadzieję. do administratorki A) możecie kierować wszelkie pytania odnośnie Zagubionych (oczywiście nie teraz!) oraz zajmuje się ona kontaktami międzyludzkimi - odpowiada za przestrzeganie regulaminu, organizuje konferencje załogi, informuje o zmianach w regulaminie i tłumaczy go (jak pisałam obecnie robi to Blackie.) Wariant administratorki B) zajmuje się ona sprawami technicznymi. Jeśli zauważyliście kiedyś, że jak raz czytaliście jakiś post na blogu i był nierówny, a potem do niego wróciliście i był pięknie wyjustowany, miał porobione śliczne i równiutkie akapity oraz był skrócony (czyli to wszystko co jest zawarte w najczęściej łamanym punkcie regulaminu) to znak, że posta odwiedziła administratorka B). Ona zajmuje się także betowaniem. Jeśli więc czujecie potrzebę by wasz tekst był bez błędów, a Wam się nie chce go sprawdzać uważacie, że nawet jeśli go sprawdzicie, to będzie w nim masa literówek - zwróćcie się do niej. Zgłoszenia przyjmowane są w TYLKO na mailu (blackie.line@gmail.com / zagubione.opowiadania@gmail.com). Oczywiście tyczy się to załogi Zagubionych, ale maila zawsze można wysłać...
Dalej... Chciałam powiedzieć, że to nie jest tak, że tylko administratorki mogą brać urlop... Załoga również...
Kolejny punkt... O czymś jeszcze miałam wspomnieć, nie pamiętam... Blackie na pewno tu jeszcze zajrzy, edytuje co tam chce, najpewniej zaznaczy to kursywą, dlatego proponuję tu jeszcze jutro zajrzeć...

No to na ostatek powiem, że właśnie od tej chwili - 16:16 - jestem na odwyku od ZO. I do końca tygodnia za siebie nie ręczę, gdy ktoś wspomni o ZO.

Finite


EDIT (26.9.13): Jestem zrozpaczona brakiem jakiegokolwiek udzielania się załogi na ZO... Aż muszę tu to napisać... Regulamin leży i kwiczy... Ma podbite oko, złamanych kilka punktów... I jeszcze na skargę do mnie leci. A ja mam URLOP! Więc mu mówię: Leć z tym do Blackie?! Ale nie! eh!

To była sprawa numero uno... Due to...
1. Administratorka Terrorystka (Finite)
2. Administratorka Cichociemna (Blackie)
3. Autor Cheater (MakX)
4. Nadal trwa konkurs, aczkolwiek rozmyślamy nad MFA (zamiast K jest Autor, D.) (Death Star)
5. Tu konkurs nieubłaganie nie chce dobiec końca... (Drowned)

Finite

9 komentarzy:

  1. Maks, Andruś, Blackie

    Challenge accepted?

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ja już Finite wypytywałem na GG, dlaczego xP I nawet komisyjnego opie*dolu nie zebrałem :( A tak się cieszyłem, na myśl, że F mnie opierniczy, z użyciem niecenzuralnych słów, a tu taka kupa xD
      Ale spokojnie, mam trollin' plan xD

      Usuń
    2. Oj Maxsiu, Maxsiu.... Zostały dwa dni ;D
      Zresztą... Stwierdziłam, że nie będę na to czasu traciła i skutecznie odwróciłam od tego Twoją uwagę....
      I sądzę, że D. miała na myśli, że dacie sobie radę beze mnie... Aczkolwiek... Eh... Nie ważne.
      F.
      Ps
      Komisyjne została zaakceptowana nazwa na Administratorkę. Zwie się ona Administratorka Terorystka (ukłony dla Amelani!)
      F

      Usuń
    3. Oj Maxsiu, Maxsiu.... Zostały dwa dni ;D
      Zresztą... Stwierdziłam, że nie będę na to czasu traciła i skutecznie odwróciłam od tego Twoją uwagę....
      I sądzę, że D. miała na myśli, że dacie sobie radę beze mnie... Aczkolwiek... Eh... Nie ważne.
      F.
      Ps
      Komisyjne została zaakceptowana nazwa na Administratorkę. Zwie się ona Administratorka Terorystka (ukłony dla Amelani!)
      F

      Usuń
    4. Wiem, normalnie tęsknota rozdziera mnie na kawałeczki ;D
      Może chodzi o to, że ciągle coś każą robić i nie mogę być na kompie? xD
      A tam :P
      PS
      To nawet do ciebie pasuje :D
      TJL

      Usuń
    5. Szo szłit!
      No ja się nie dziwię, że wynajdują Ci zajęcia... Ja też robiłabym wszystko by moje dziecko nie siedziało NA komputerze... Jak to musi wyglądać?! Nastoletni osobnik płci niedamskiej siedzący na elektronicznym sprzęcie...
      Finite
      Ni gadamy o tym...

      Usuń
    6. Aj noł!
      Nie dziwota, wiem, niemniej jednak jest to nieco irytujące, gdy w środku konwersacji z kimś każą mi spadać od kompa. Wiesz, to w sumie jest całkiem normalne ;P
      TJL
      Czeemu? xD

      Usuń
    7. F, Maks dobrze zrozumial o co mi chodzilo. Jednak po pewnym czasie doszlam do wniosku, ze nie bede tak bardzo wredna i dam Ci odpoczac.

      Tak btw, jak juz jestesmy w temacie...
      Wrzucamy nasze opowiadanie?
      Drown/Spider

      Usuń
    8. To społeczeństwo mnie zachwyca... (Ostatnio jest to dość często powtarzane przeze mnie zdanie... )
      No właśnie nie wiem...
      Finite

      Usuń

Została włączona moderacja komentarzy, przepraszamy za utrudnienia! Dziękujemy za komentarze! Każdy komentarz się dla nas liczy!