czwartek, 8 sierpnia 2013

Była najlepsza przyjaciółka

Witam :D
Jestem Kaja. Od razu informuję, że to nie dotyczy się żadnego filmu oraz książki.
Mam nadzieję, że chodź troszkę spodobają się Wam te moje bzdety. 
Zapraszam :)
~~~~~~~~~~~~

Trudny start, bez przerwy staramy się
Setki kłótni, dzięki tobie jestem wiesz?
Twoja przyjaźń cenna, ważna dla mnie jest
Słone łzy bardzo ranią mnie


Tak… tak mówiłaś mi kiedyś. Jednak wszystko zniszczyłaś. Zostawiłaś mnie w potrzebie. Potem błagałaś o moje wybaczenie.

Jesteś najlepsza
Mówię to po prostu dziś
Dzień czy noc oparcie we mnie non stop
Nie zaważając na nic zawsze będę obok

Gdybym miała w tobie oparcie, to byś była teraz przy mnie. Teraz jest mi ciężko. Ojciec zaczął chlać, a matka wydaje na wszystko pieniądze. Tylko wystarcza im na kilka skrzyń piw, a ona sobie jeszcze wydaje na siebie pieniądze. Nic mi nie dają. Jestem dla nich jak powietrze.

Wznieść się na szczyt prosto jest
Gdy masz osobę która wesprze cię
Nie udany ruch dosyć już

Tyle że, ja już nie mam nikogo. Nikt mnie nie wesprze. Pozostawiłaś mnie dla tych dziwek! Pozostawiłaś mnie samą. Nie umiem sobie poradzić. Muszę z tym wszystkim skończyć.

Bez przyjaciół trudno obrać jedna z dróg
Wtedy to okaże się, który to twój wróg
Godni zaufania nie zawiodą nas
Z biegiem lat prawdę pokaże czas

Jest mi bardzo ciężko bez bliskiej mi osoby. Okazało się, że nigdy nie byłaś moją najlepszą przyjaciółką. Zostawiłaś mnie. I to drugi raz! Za pierwszym razem ci wybaczyłam, ale teraz… nie pozwolę już na to. Nie byłaś godna zaufania, bo mnie zawiodłaś.

Dajesz mi tlen, na kolejny krok
Dajesz mi siłę na kolejny dzień
Ze spokojem zamknę oczy swe
Wiem że zawsze staniesz obok mnie
Dzięki tobie pokonam strach,
i na nowo mogę patrzeć w dal.

Nie… ty mi nie dajesz tlenu, ani siły. Tylko mi dobijasz nóż w plecy! Poniżałaś mnie przed tymi twoimi przyjaciółeczkami. Przez ciebie mam więcej strachu, niż kiedyś. Te twoje słowa… te co są wyżej. To były tylko puste dla ciebie słowa, ale dla mnie… znaczyły bardzo wiele. Wiesz co? Gdybyśmy były jeszcze przyjaciółkami to bym ci śmiało powiedziała te słowa:

Dziękuję ci za wszystkie chwile złe
W których stale byłaś obok mnie
Nasz wspólny płacz i gniew nie raz
zbliżają do siebie i to jak

Tak już nie jest. Muszę z tym wszystkim skończyć raz na zawsze. Nie chcę, by ktoś o mnie pamiętał. Nie chcę już być więcej poniżana.


                Te słowa. To wszystko działo się w myślach pięknej dziewczyny o jasnej cerze, rudych o średniej długości, lekko falowanych włosach i niebieskich oczach. Po jej policzku spłynęły łzy. Stała na moście patrząc w taflę wody. Zastanawiała się nad życiem. Nad jej dawną przyjaźnią. Ona, Alexandra, myślała o wszystkich momentach spędzonych z byłą najlepszą przyjaciółką – Samanthą.

Nie wytrzymała psychicznie. Po chwili rozległ się plusk wody, który powstał ze skoku z mostu, szesnastoletniej dziewczyny.


Proszę... możecie mnie krytykować do woli. Wiem, że na krytykę zasłużyłam, ale mi osobiście to przypadło do gustu. Komentujcie :* .
Pozdrawiam,
Kaja

Słowa z piosenki: Ola - Obok Mnie

6 komentarzy:

  1. E tam, nie zasłużyłaś.
    Notka niezła, ale napisz kontynuację :).
    Jeśli masz oczywiście jakiś pomysł.
    I fajnie, że dziewczyna ma tak samo na imię jak ja, heh.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie to napisałaś ;)
    Opko jest cudowne ;) Oby więcej takich!
    F.

    OdpowiedzUsuń
  3. Krytyka tej notki byłaby całkowicie nie na miejscu. Twoje dzieło jest naprawdę dobre. Podoba mi się. Jest napisane w oryginalny sposób, a takie opowiadania ogromnie mi się podobają. Notka jest bardzo uczuciowa i to jest naprawdę świetne.
    Pozdrawiam,
    ywogerezs

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem ilości emocji, które kłębią się w tym - spójrzmy prawdzie w oczu - krótkim opowiadaniu. Nie chciałabym, żebyś moje słowa wzięła za krytykę - dłuższy utwór byłby zdecydowanie nie na miejscu.
    Właśnie dlatego jeszcze bardziej Twoją notkę podziwiam. Nie przesadziłaś z długością, nie napisałaś tych kilku słów więcej, które by przeważyły.
    Notabene sam temat nie jest prosty - samobójstwo jest wciąż czynem dyskusyjnym. Lecz to właśnie tą odrobiną kontrowersyjności zaskarbiłaś sobie większość mej sympatii.
    Pozdrawiam i życzę przy tym jak najwięcej pomysłów na inne opowiadania,
    Blackie Line

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow. Podobało mi się. To było dobre.
    Bliskie mi klimaty. Aczkolwiek moja historia szczęśliwie potoczyła się w pozytywnym kierunku. Tutaj stało się odwrotnie, przyjaźń się rozpadła. Zakończyło się tragicznie.
    Cierpienie bohaterki nie jest mi obce. Znam dobrze towarzyszące jej emocje.
    Trafiłam tu przez przypadek ale to był szczęśliwy przypadek. Cieszę się, że mogłam to przeczytać.
    Ukłony w stronę autorki.

    OdpowiedzUsuń

Została włączona moderacja komentarzy, przepraszamy za utrudnienia! Dziękujemy za komentarze! Każdy komentarz się dla nas liczy!