niedziela, 7 lipca 2013

Wieczna

Smutek.

Ból.

Cierpienie.

Złość.

Rozżalenie.

Tylko to teraz czuję.

Nie... Jest jeszcze pustka.

Pustka, która wypełnia moje serce.

Pustka po Tobie. 

Mam dość życia! Dlaczego mi to zrobiłaś? Dlaczego?

Myślałem...

Tfu! Ja nie myślę, nie w tym stanie!

Sądziłem, że jesteś tą jedyną! Tą, z którą spędzę resztę wieczności! 

Wybrałaś mnie. Obiecałaś!

Chciałem ci pomóc! Czemu nie chciałaś przyjąć tej pomocy?

Zrobiłaś krok, od którego Cię odwodziłem! Czemu nie przygotowałaś się na konsekwencje?

Mówiłem ci, że zginą. Że przeminą!

Ty nie reagowałaś. Byłaś ślepo zapatrzona we mnie.

Z każdą śmiercią więdłaś.

Przestałaś żyć, a zaczęłaś trwać.

I odeszłaś. Chodź mówiłaś, że nigdy nie będziesz jak ON.

ON, który wybiegł śmierci naprzeciw.

A jednak to zrobiłaś. Zostawiłaś mnie.

Samego.


__________________________

To jest miniaturka o Fablehaven. Pewnie nikt nie kojarzy... "Baśniobór" coś Wam mówi?
To jest monolog Paprota. Jednorożca bez trzeciego roga. 
ONA zdecydowała się zostać Wiecznym. To tyle z wyjaśnienia. Mnie osobiście się podoba. 
Tak... Dzisiaj mam urodzinki i na każdym blogu o tym mówię :D
Cóż...
Urodzinowo Was żegnam
F.

8 komentarzy:

  1. *.*- potraktoj to jako wiecej niz tysiac slow :) to bylo pikne, a tak swoja droga to zyczenia nie zyczenia ci juz skladalam teraz ty mi skladaj... Zlozylas :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złożyłam :D Dziękuję :d Mi też bardzo się podoba ta miniaturka... Wyszła taka, jaka chciałabym żeby mi wyszła. Swoją drogą nadal nie wierzę, że to ja ją napisałam...
      F.

      Usuń
  2. Jeju! Piękne *.* . Wyszła znakomicie, genialnie... brak słów po prostu. No to tak późne życzonka składam (xD) Życzę ci wszystkiego najlepszego, abyś dążyła do swojego celu w życiu. Byś nie przejmowała się smutnościami, które miałaś w przeszłości, tylko idź z podniesioną głową i z uśmiechem na twarzy przed siebie.
    Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do Versaitle Award więcej na http://hp-po-drugiej-stronie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, co to, ale fajne, w miarę :).
    Tak, tak mi się nudzi, że zabieram się do czytania Twojego bloga, nawet jeśli nie jest cały o pingach ;).

    I składam baardzo spóźnione życzenia *złożyłabym dużo wcześniej, gdybym wiedziała, że ktoś taki jak Ty istnieje, a wczoraj może gdybym pomyślała, by wejść w inną notkę, którą "naskrobałaś", że tak to ujmę, wcześniej.*

    Życzę Ci dużo szczęścia, radości
    Oddaj się swej przyjemności
    Żyj długo i szczęśliwie
    Niech Ci spadająca gwiazda (taa; meteor) na niebie zabłyśnie
    Niech Cię piorun nie trzaśnie
    Niech nie zdarzą się żadne waśnie
    500 lat!!!

    Dobra, w układaniu życzeń to ja dobra nie jestem.


    Andromeda_Galaxy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie czytało "Baśnioboru" to faktycznie może być trudno... Dzięki za życzenia, a książkę polecam :D

      Usuń
  5. E, takie coś to raczej nie dla mnie.
    Taa; wybredna jestem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto lat! Zary sto i tysiac
    Sto lat razy sto do drogiej!
    Wszyski3go dobrego

    OdpowiedzUsuń

Została włączona moderacja komentarzy, przepraszamy za utrudnienia! Dziękujemy za komentarze! Każdy komentarz się dla nas liczy!